Alla Enbergahästarna på tur
Idag fick alla tre, Candy, Conny och Lukas komma ut på ridtur.
Idag fick alla tre, Candy, Conny och Lukas komma ut på ridtur.
Idag hämtade vi Lukas. Det blev en tidig morgon men vi hann hem innan snöstormen kom.Foto: Lollo
I november hade vi en hopptävling på Enberga, det sk Novemberhoppet. Nu har jag , Helena, äntligen tagit mig an bilderna, så här kommer de. Först ut var söta Candy…
Idag var vi och tittade på en ny häst. Lukas, en mysig nordsvensk. Det blir köp och kanske får han komma hit redan till helgen!