Idag var vi och tittade på en ny häst. Lukas, en mysig nordsvensk. Det blir köp och kanske får han komma hit redan till helgen!
Lukas
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:5 januari, 2015
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
