Julgran!
Idag klädde vi granen. Vi tog enbart röda kulor. Det blev jättesnyggt! Tarzan blev väldigt intresserad.
Glöggfika
Ny tradition på gång, glöggfika med trevliga grannar. Vi kör på tredje advent.
Julpynt i stallet
Igår blev det julpyntat i stallet. Och lite glögg eftersom det var hemskt kallt.
Födelsedagskalas
Idag var det födelsedagskalas i stallet. Vår söta Candy fyllde hela 16 år. Hipp hipp hurra för vår underbara häst.
Ny tvättmaskin
Den gamla pajade. Ibland undrar man om det finns något som funkar på Enberga.
Grattis Lovisa!
Idag firade vi Lovisa som fyller 15 år! Tänk vad tiden går.Oj, är det fler presenter... Wow - en systemkamera!