Hö
Det går åt en del hö. Vi har ingen jättestor förvaring utan vi får hämta ca en gång i månaden. Vi har hittat en bra höbonde utanför Österbybruk.
Matboxar
Helena hittar allt möjligt kul på Blocket så vi kom över fem timerstyrda matboxar till hagen. Och äntligen fick Olle bygga något med solceller!
Hästloppis
Det blir ju en del prylar över så vi ordnade en liten hästloppis på Enberga. De kom faktiskt tio kunder.
Vindskydd
(Uppdaterar lite i bloggen. Bättre sent än aldrig...) Södra hagen saknar helt träd så där kan det bli lite blåsigt. Vi bestämde oss för att bygga ett vindskydd. Det tog…