Det går åt en del hö. Vi har ingen jättestor förvaring utan vi får hämta ca en gång i månaden. Vi har hittat en bra höbonde utanför Österbybruk.
Hö
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:23 december, 2015
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer

