Olle får göra det mesta idag… Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:2 augusti, 2012 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag har Olle jobbat hårt, klippt gräs både med röjtrimmern och åkgräsklippare…och sedan krattat upp en del av allt gräs. Själv har jag magsjukan, så jag är inte mycket till hjälp 🙁 Du kanske också gillar Vatten 17 juli, 2012 Hata spik 5 juli, 2013 Midsommar 22 juni, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.