Ännu mer besök…

Idag fick vi ännu en gång besök. Det var vår trevliga före detta granne, Veronika, som kom och hälsade på. Vi bjöd på kaffe och nybakade scones efter en guidning på gården.

20120717-132528.jpg

Lämna ett svar