Helena och Lovisa pratar om varmblod, halvblod och sånt och jag fattar ingenting. Igår hittade jag den här fusklappen i ett stall. Perfekt!
Blod
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:3 januari, 2013
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
