En fin häst Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:17 augusti, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Vendela är en jättefin häst som verkar snäll också. Du kanske också gillar Månuppgång 29 juni, 2014 Vi jobbar på… 13 juni, 2013 Enbergapaj 31 juli, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.