En myskväll… Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:3 november, 2012 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Myskväll med Lollo. Först en god middag, sen en skön dusch, hårinpackning, ansiktsinpackning… Sen filmtajm med lite gott att äta och dricka… Du kanske också gillar Påsktävling 18 april, 2014 Läskigt 17 juni, 2012 R.I.P Conny 9 april, 2015 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.