Vi hyrde en stor dammsugare för att kunna rensa hagarna från gammal skit. Det var roligast att köra fyrhjulingen 🙂
Fina hagar
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:4 maj, 2015
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
