Födelsebarnet Olle. Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:4 februari, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:2 kommentarer Idag firade vi Olle dom fyllde år. Du kanske också gillar Mer Skåne 15 juli, 2013 Tapetsering av första väggen 14 juni, 2012 Länge sen sist! 19 januari, 2018 Detta inlägg har 2 kommentarer Jenny 6 februari, 2013 Svara Grattis i efterskott Olle! önskar Jenny o Bosse Håkan Lindgren 10 februari, 2013 Svara Grattis i efterskott önskar vi dig Olle! Håkan, Gudrun, Mikael och Iréne Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Håkan Lindgren 10 februari, 2013 Svara Grattis i efterskott önskar vi dig Olle! Håkan, Gudrun, Mikael och Iréne
Grattis i efterskott Olle! önskar Jenny o Bosse
Grattis i efterskott önskar vi dig Olle!
Håkan, Gudrun, Mikael och Iréne