Födelsebarnet Olle.

Idag firade vi Olle dom fyllde år.
20130204-203719.jpg

Detta inlägg har 2 kommentarer

  1. Jenny

    Grattis i efterskott Olle! önskar Jenny o Bosse

  2. Håkan Lindgren

    Grattis i efterskott önskar vi dig Olle!
    Håkan, Gudrun, Mikael och Iréne

Lämna ett svar