Idag provade vi att låta Nellie dra pulka. Det gick ganska bra men vi måste nog justera remmar och kedjor till nästa gång.
Första pulkaåkningen med Nellie
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:28 februari, 2016
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
