Första utefikat för i år Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:10 mars, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Igår, lördag, fikade vi ute på trappen, första gången i år. Härligt när man börjar känna att solen värmer…. Du kanske också gillar GOD JUL 23 december, 2012 Mera röj 15 juli, 2013 Hovslagaren 19 december, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.