Fortsätter rivning/renovering Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:9 mars, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag har vi fortsatt rivit i stallet, för att kunna göra så bra renovering som vi klarar av…det är mycket som är söndergnagt…. Olle gillar att jobba med kofot, funderar på att sadla om till annat yrke 🙂 Du kanske också gillar Nellie på kurs 23 december, 2015 Besök 10 juli, 2012 Födelsedagskalas 11 december, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.