Ulf, Viktoria, Olof och Manne verkar gilla vår hammock. De var här och fikade. Även Fredrik var med som övernattade i klubbhuset inför en kajaktur till Åland.
Gillar hammock
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:21 juli, 2013
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
