Gott Nytt År Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:2 januari, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:1 kommentar Vi hade middagsgäster på nyår i form av av Mia, My och Nils. Det var mycket trevligt och maten var god. Kavringsnittar med olika pålägg till förrätt och älgstek med potatisgratäng till huvudrätt. Efterrätten orkade vi inte med! Du kanske också gillar Vår mekaniker 20 oktober, 2012 Häst o tak 29 augusti, 2012 Julpynt i stallet 15 december, 2013 Detta inlägg har en kommentar Jenny 2 januari, 2013 Svara God fortsättning! Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
God fortsättning!