Grattis Lovisa! Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:1 december, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag firade vi Lovisa som fyller 15 år! Tänk vad tiden går.Oj, är det fler presenter… Wow – en systemkamera! Du kanske också gillar Nu är det dags för sadelkammaren 3 november, 2012 Skyttorpsdan 14 juni, 2014 Hästarna i hagen… 19 juni, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.