Hallen klar

Idag fick hallen en fondvägg. Trots att jag, Helena, inte är speciellt förtjust i lila, föll jag för denna tapet. Och det blev supersnyggt!

20120627-115840.jpg
Olle gjorde det mesta jobbet, och han är numera riktigt duktig på att tapetsera.

Detta inlägg har en kommentar

  1. ÅsaV

    Halloj på er! Vad fint det blir!!! Det är riktigt kul att kika in för att se hur det går för er. Vilken dröm med en egen hästgård! Lyckostar!

Lämna ett svar