Hästar, hästar … Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:2 januari, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag var vi och kollade på eventuella hästar till Helena och Lovisa. Första hästen var Ozzy som var snäll och gosig. Sedan Busen som framförallt Lovisa blev kär i. Du kanske också gillar Trailer 6 maj, 2013 God Jul 24 december, 2014 På hästryggen igen 5 maj, 2015 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.