Hästloppis Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:3 september, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Hästloppis i Bälinge. Det blev två täcken, en bok och ett bett. Det var kallt men varma mackor satt gott. Du kanske också gillar Nu har vi fina hagar 27 juli, 2012 Ved? 23 december, 2012 Stalltaket 24 augusti, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.