Julgran! Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:22 december, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag klädde vi granen. Vi tog enbart röda kulor. Det blev jättesnyggt! Tarzan blev väldigt intresserad. Du kanske också gillar Före och Efter 4 augusti, 2013 Gunhild 80 19 augusti, 2013 Godmorgon… 16 juli, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.