Julpynt i stallet

Igår blev det julpyntat i stallet. Och lite glögg eftersom det var hemskt kallt.

20131215-185637.jpg

20131215-185658.jpg

20131215-185713.jpg

20131215-185726.jpg

Lämna ett svar