Julpynt i stallet Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:15 december, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Igår blev det julpyntat i stallet. Och lite glögg eftersom det var hemskt kallt. Du kanske också gillar Nu river vi stallet… 17 november, 2012 Fripassagerare 12 juli, 2012 Gården är vår!!! 28 april, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.