Mera ridbana Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:13 november, 2012 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Idag blev det lite nya övningar mha Lena och Dante. Först blev det longering. Sedan smet Dante! Lovisa blev jagad… Till slut lite löshoppning … … och Lovisas första hopp med riktig häst på vår ridbana. Du kanske också gillar Nattliga äventyr 24 december, 2012 Nu river vi stallet… 17 november, 2012 #sihs13 30 november, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.