Nu river vi stallet… Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:17 november, 2012 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Nä, så illa är det inte, men vi tar bort de delar som är söndergnagt av någon häst, och plåtdetaljer som gjort sitt och nu är mer skadliga för framtida hästar… Du kanske också gillar Länge sen sist! 19 januari, 2018 Candys förflutna 12 maj, 2015 Olle 50 6 februari, 2014 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.