Nyårssupé Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:31 december, 2014 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Det var meningen att vi skulle ha fläskfilé men tydligen äter alla det på nyår. Det blev oxfilé med whiskey och gorgonzolasås. Till detta ett favoritvin, Wyndham Estate Bin 555. Mycket gott 🙂 Du kanske också gillar Ny tvättmaskin 3 december, 2013 Läskigt 17 juni, 2012 Julgran 23 december, 2014 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.