Då var det dags för Lollo att börja övningsköra. Vi tar det lugnt på småvägar först. Det är ju ingen brådska.
Övningskörning
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:31 maj, 2015
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer

