Idag var det premiär för både pannlampor och vår ridbana. Vad Dante och Nobbis tyckte vet jag inte men de var lugna i alla fall.
Ridbanan
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:18 oktober, 2012
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer

