Rosen… Inläggsförfattare:helena Inlägget publicerat:11 juli, 2014 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Jag fick en rosenbuske av mina svärföräldrar Tore & Gunhild för några år sedan. Vi tog med den när vi flyttade till Enberga, och den verkar trivas lika bra som jag gör här, den är full med knopp och blommor! Jättevackert! Du kanske också gillar Åland 24 juli, 2014 Häst 20 januari, 2013 Julpyntning 2012 :) 23 december, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.