Salsta slott Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:19 augusti, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Vi var på slottsvandring och afternoon tea på Salsta slott för att fira Gunhild. Det visade sig att guiden var en gammal lumparkompis till Olle! Det var en mycket trevlig visning och sedan god mat. Du kanske också gillar Julaftonsmorgon 24 december, 2015 Modiga Helena 27 oktober, 2012 Hö 23 december, 2015 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.