Idag tjuvstartade vi firandet av Lovisa genom att åka till Globen och Stockholm international horse show. Tyvärr Var det knökfullt på mässan. Föreställningen var bra med fina hästar.
#sihs13
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:30 november, 2013
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer

