Sju år <3

Idag firar Olle och Helena sjuårsjubileum. Vi skulle ha gjort pizza men efter att ha jobbat på gården hela dagen blev det en restaurant i Storvreta i stället.

IMG_1176-1.JPG

Lämna ett svar