Idag firar Olle och Helena sjuårsjubileum. Vi skulle ha gjort pizza men efter att ha jobbat på gården hela dagen blev det en restaurant i Storvreta i stället.
Sju år <3
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:21 september, 2014
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
