Idag var det spännande möten på väg hem från hästen som Lovisa tar hand om. Först såg vi en älg och sedan cirkuselefanter och kameler! Det fick bli middag på Burger King.
Spännande hemfärd
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:16 juli, 2012
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer


