Nu har vi tömt det gamla huset i Sävja inkl förrådet. Det gick åt en dags slit och två rundor med lastbil. Plus en runda med skräp…
Tömma hus
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:12 juli, 2012
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer
