Varde ljus… Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:12 februari, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Nu är sadelkammaren fixad med nytt golv, färg och ny lampa i taket. Du kanske också gillar GOD JUL 23 december, 2012 Ny i familjen 26 augusti, 2015 Godmorgon… 16 juli, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.