Ved? Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:23 december, 2012 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Kommer veden att räcka? Det går ju åt en del när det är kallt. Du kanske också gillar Nu brinner det… 6 augusti, 2012 God Jul 25 december, 2013 Taktvätt 26 maj, 2012 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.