Glöggfika Inläggsförfattare:Olle Inlägget publicerat:15 december, 2013 Inläggskategori:Okategoriserade Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Ny tradition på gång, glöggfika med trevliga grannar. Vi kör på tredje advent. Du kanske också gillar Länge sen sist! 19 januari, 2018 Paus i renoveringen 6 juni, 2012 Dimma 11 augusti, 2013 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt) Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.