Hagarna växte igen ordentligt eftersom vi inte har några hästar (än). Idag kom räddningen när Ulf från en granngård kom och slog vägrenen. Vi frågade om han kunde ta våra hagar också vilket han kunde. Jippi!
Nu har vi fina hagar
- Inläggsförfattare:Olle
- Inlägget publicerat:27 juli, 2012
- Inläggskategori:Okategoriserade
- Kommentarer på inlägget:0 kommentarer


